Безкоштовна доставка в будь-яке місто України, при оплаті замовлення онлайн! (від 2500 грн)
ПН-ПТ: 10:00-19:00
СБ: 10:00-15:00
НД: Вихідний

У кошику порожньо!

Обмін та повернення

Як повернути товар, якщо він був доставлений Новою Поштою / кур'єром?

Вам потрібно відправити товар на повернення службою доставки Нова Пошта
 

Що потрібно для відправки товару на повернення:

* Товар, який ви хочете повернути;

* Упаковка товару, всі ярлики і бирки;

 
Зверніть увагу!

 

Повернення товару можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду

(відсутність слідів експлуатації і шкарпетки, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки і ярликів).

Товар який був в експлуатації поверненню не підлягає! Повернення необхідно оформити як звичайну

посилку і направити за адресою. Повернення, відправлені за іншими адресами, не можуть бути оброблені.

Відправка посилки здійснюється за рахунок покупця. Товар не повинен відправлятися післяплатою.

 

Адреса для відправки:

Тернопол Наталія 0630372416 Первомайський (Харківська обл.) Відділення №2:


Після відправки, обов'язково, відправте фото накладної в Telegram або Вайбер за номером 067 391 78 71


Протягом якого терміну я можу повернути товар?

 

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Ви можете повернути товар неналежної якості протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.

 
Коли буде проведено повернення грошових коштів?

Повернення грошових коштів за товар проводиться протягом 7 днів після фізичного отримання вашої посилки на відділенні Нової Пошти.


 
Чи можу я обміняти товар замість його повернення?

Так, ви можете зробити обмін. Для цього оберіть відповідний товар для обміну і зв'яжіться з нами

Покрокова інструкція:

* 1 повідомте менеджеру:номер не підійшов замовлення, а так само артикул і розмір обраного товару для обміну

* 2 очікуйте доставку відповідного товару протягом 2-4 днів з моменту відправки не підійшов замовлення до нас

 

Увага! Посилка відправляється без післяплати. Всі витрати на пересилку бере на себе покупець.


 
 
Чи можу я повернути лише частину замовлення?

Так, ви можете повернути будь-яку річ, яка вам не підійшла

 
Який гарантійний термін передбачений для товарів?

 

Гарантійний термін 30 календарних днів з моменту отримання замовлення
 
Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів, який Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном.

 

Повернення Товару належної якості можливе тільки при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, ярлики) і споживчих властивостей. (ношений товар поверненню не підлягає)
 
 
Що таке товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або не відповідає опису, представленому на сайті. Виробничі дефекти можуть бути виявлені при отриманні,огляді та примірці товару, без його введення в експлуатацію протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.
 
У мене залишилися питання?

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару або наданого сервісу в індивідуальному порядку, просимо вас направити письмове звернення в службу підтримки клієнтів по електронній пошті info@gofitness.com.ua або зателефонувати по одному з номерів:
0 800 33 03 74 (безкоштовно з мобільних)

067 391 78 71


 

Приємних покупок!